آسمان آهنگ

آسمان آهنگ، دانلود آهنگ، آهنگ های ایرانی،آهنگ های خارجی، آهنگ های قدیمی، بیوگرافی خوانندگان، موسیقی متن فیلم

آسمان آهنگ

آسمان آهنگ، دانلود آهنگ، آهنگ های ایرانی،آهنگ های خارجی، آهنگ های قدیمی، بیوگرافی خوانندگان، موسیقی متن فیلم

دانلود تیتراژ پایانی سریال «زیر هشت» با صدای دکتر اصفهانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید یا اگر از نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM استفاده می کنید با کلیک روی آهنگ آنرا دانلود کنید.


آهنگساز: آریا عظیمی نژاد
خواننده: محمد اصفهانی
ترانه سرا: اهورا ایمان
هم آوا: شهرام رکوعی

ویلن: علی جعفری پویان


شعر آهنگ:

با تو اما ماندم تنها

مهری برلب بندی برپا
دل همه گمراهی و گناه تو امیدجان
جان همه خاموشی و خزان تو مرا بخوان
لب نگشودم اماسوختم ساختم
با من خسته ی غم تو بمان
ای که بجز تو نمانده مرا مگر آه من
من همه شوق توام منگر به گناه من
تو تب و تاب رسیدن من به قرار دل
من غم و حسرت و در به دری تو پناه من
دل همه گمراهی و گناه توامید جان
جان همه خاموشی و خزان تو مرا بخوان
شوق اگر از دل رفت و غم پیدا شد
با من خسته ی غم تو بخوان
ای که بجز تو نمانده مرا مگر آه من
من همه شو توام منگر به گناه من
تو تب و تاب رسیدن من به قرار دل
من غم و حسرت و در به دری تو پناه من
از تو موجم با تو دریا
در تو پنهان باتو پیدا


فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

خواننده: محمد اصفهانی

نام آهنگ: تیتراژ پایانی سریال «زیر هشت»

حجم فایل: 3.01Mb


نظرات 2 + ارسال نظر

http://www.yavari-music.com


وب سایت رسمی محمد یاوری

پوستر ، بیوگرافی ، خبر ، آهنگ جدید

برای حمایت از ما سایت را لینک نمایید

با تشکر

Night Lonely 6 شهریور 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://midnight.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب جالبی داری
یه زحمت واست داشتم
ما داریم وبلاگمون رو به سایت تبدیل می کنیم
می خوایم یه پاتوق تفریحی بزرگ بسازیم
لطف کن یه سری بزن یکی از آدرس های پیشنهادی رو انتخاب کن یا اگه خودت پیشنهاد بهتری داری یده.
منتظرت هستم من وقت گذاشتم اومدم به وبت حالا نوبت توئه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد